Известие

Collapse
No announcement yet.

Впечатления от различни марки части

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Преди около 20 дена бях с едно аверче в Турция, той ходи там при някакви джамбази да търси някакви части за форда си - влязохме в някакво голямо хале където сякаш правеха абсолютно всичко - беше някаква поточна линия, имаше щампи и печати на Бирт, Монро, Бош, Мош,(имаше абсолютно същата щампа на Бош, която е на милите ни дебитомери например, както и почти всички други размери на Бош) изобщо всичко каквото се сетите, кашони с опаковки на части досущ като оригиналните, преси, разни автоклави, леярна, печатарски цехчета, изобщо бедна ви е фантазията каква манифактура се върти там......едно турче там шпрехеше малко инглиш и разбрах че всеки ден правели различни неща - примерно същия ден правеха някакви втулти и тампони за нещо си, преди това имаше готови за изнасяне поне 4 големи дървени сандъка с поне 100 радиатора и термостати, всеки от реномирана марка и в "оригинална" опаковка - ако е в магазин в Германия да речем вие бихте си заложили главата че тази част излиза от завода производител на колата.....с две думи на една площ колкото две доста големи села в различни цехчета и гаражчета се сглобяваха 95% от частите който ние караме......а аз бях само в две такива - имаше поне още 30 такива халета и гаражи.....
    Питах двама от тях за къде основно изнасят всичко това, и отговора беше че почти из цяла Европа, като най- трудно им било(горките) да изнасят за страни, производителки на коли, и най - вече Англия......
    Което за мен автоматично значеше че частите за който имам абсолютна сигурност че идват от там, вероятноста да са правени в съседната ни джамахирия са доста малки......Иначе за мен, след като видях това, е абсолютно излишно някой да седне да ме убеждава че повече от 10-15% от частите в БГ са оригинални......
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

    Comment


    • #17
      Много си прав колега,това ни е най големия проблем,кофти пътища и менте части!
      Моите долни и горни носачи са от Руди-96,а дали са истински,"божа" работа!
      Преди имах Ланчия Дедра комби,30 000 км минах по нашите пътища с оригиналните носачи,после купих уж оригинални TRW,поне цената им беше такава,след 10 000 км за нищо неставаха!
      Вие си правете изводите!
      V&D внасят оригинални части,но те почти не продават за италянски коли,само с поръчка!
      А,както каза един майстор, на които имам доверие,по добре втора употреба оригинални,ще изкарат повече от тия дето се продават тук,доказано в практиката му!Но,при "италянеца" няма за нашите!
      Грях е, да я нямаш!!!АlfaRomeo-156SW/2.4JTD/Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm TI

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от nikolaaaay
        Първоначално публикувано от Novachev
        Първоначално публикувано от Kamen666
        Носачи:
        1-во място без коментар - Феби билщайн...
        2. Mogg
        3. Delphi
        мое мнение... преди 9к сменях 4-те носачи на 156-цата,долните са на феби и са бетон,преди два дни я гледах пак,горни за жалост намерих само на делфи тогава и сега втулките им са заминали...
        Нали занеш че има решение на този проблем заоколо 160 лв казвасе PowerFlex издържат над 60к км и не скърцат.
        Аз ще слагам PowerFlex на цялата предница, но се чудя за шарнирите. Вариантите са два - или рециклиране или нови, но евтини. Примерно Фиорела?! Колко изкарват само шарнирите на Фиорела?!
        Има ли смисъл от PowerFlex, ако не е за цялата предница, респ. задница на колата?! Според майстори, няма смисъл, щото другите тампони веднага щели да сдадат багажа.
        И как само шарнирите като са заедно с носача как става само тях не разбирам моя го свалях и тук има 1 в града дето прави такива шарнири които не се смеят отделно ама на алфа неможел да ги прави били излети?
        Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

        Comment


        • #19
          Имах предвид да взема нови носачи, заради шарнирите, а за тампоните да сложа навсякъде PowerFlex, но ако шарнирите изкарват под 60000 км. е малко безсмислено.
          2014: Deutschland über alles

          Comment


          • #20
            Ами когато се взима нов носач не е ли заедно с тампоните и втулката?
            Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от Versace
              Ами когато се взима нов носач не е ли заедно с тампоните и втулката?
              Да, разбира се. Носачът е "пълен комплект"
              2014: Deutschland über alles

              Comment


              • #22
                има 2 вида носачи едните са капсоловани ,а другите не са там е уловката

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ
                  Преди около 20 дена бях с едно аверче в Турция, той ходи там при някакви джамбази да търси някакви части за форда си - влязохме в някакво голямо хале където сякаш правеха абсолютно всичко - беше някаква поточна линия, имаше щампи и печати на Бирт, Монро, Бош, Мош,(имаше абсолютно същата щампа на Бош, която е на милите ни дебитомери например, както и почти всички други размери на Бош) изобщо всичко каквото се сетите, кашони с опаковки на части досущ като оригиналните, преси, разни автоклави, леярна, печатарски цехчета, изобщо бедна ви е фантазията каква манифактура се върти там......едно турче там шпрехеше малко инглиш и разбрах че всеки ден правели различни неща - примерно същия ден правеха някакви втулти и тампони за нещо си, преди това имаше готови за изнасяне поне 4 големи дървени сандъка с поне 100 радиатора и термостати, всеки от реномирана марка и в "оригинална" опаковка - ако е в магазин в Германия да речем вие бихте си заложили главата че тази част излиза от завода производител на колата.....с две думи на една площ колкото две доста големи села в различни цехчета и гаражчета се сглобяваха 95% от частите който ние караме......а аз бях само в две такива - имаше поне още 30 такива халета и гаражи.....
                  Питах двама от тях за къде основно изнасят всичко това, и отговора беше че почти из цяла Европа, като най- трудно им било(горките) да изнасят за страни, производителки на коли, и най - вече Англия......
                  Което за мен автоматично значеше че частите за който имам абсолютна сигурност че идват от там, вероятноста да са правени в съседната ни джамахирия са доста малки......Иначе за мен, след като видях това, е абсолютно излишно някой да седне да ме убеждава че повече от 10-15% от частите в БГ са оригинални......

                  тука си много прав , освен въпросните откровенно менте работилници (които произвейдат сравнително смешни количества ) лошотo е че от 3-4 години големите производители на авточасти си порачват частите в Китай а после тук само си лепят емблемите и слагат в кашони и ето готово RICAMBI ORIGINALI .(и тия части не отиват в UK примерно а при Българският търговец , щото за толкова пари такива части )

                  тва само за информация що с оригиналните части колите изкарват по 150 000 км а с тези които се слагат тук едва изкарват по 15 000 ..

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от SFINKS
                    ... тва само за информация що с оригиналните части колите изкарват по 150 000 км а с тези които се слагат тук едва изкарват по 15 000 ..
                    Най-малкото защото 150к км са карани по хубави, европейски пътища - що се отнася до окачването. А колкото до другите части и консумативи: Колата е излязла от завода с "оригинални" части, т.е. производителя е вложил части с възможно най-добро качество! След 150К км, колата идва в БГ, обслужва се (разбирай закърпва) с някакви части, "тънка лайсна", "евтиндж`ос", "тънкан`а" ... и после що изкарвали САМО 15К км...

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от spe4elist
                      Първоначално публикувано от SFINKS
                      ... тва само за информация що с оригиналните части колите изкарват по 150 000 км а с тези които се слагат тук едва изкарват по 15 000 ..
                      Най-малкото защото 150к км са карани по хубави, европейски пътища - що се отнася до окачването. А колкото до другите части и консумативи: Колата е излязла от завода с "оригинални" части, т.е. производителя е вложил части с възможно най-добро качество! След 150К км, колата идва в БГ, обслужва се (разбирай закърпва) с някакви части, "тънка лайсна", "евтиндж`ос", "тънкан`а" ... и после що изкарвали САМО 15К км...
                      Самата истина

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от sitalk
                        Моите долни и горни носачи са от Руди-96,а дали са истински,"божа" работа!
                        В Руди96 би трябвало да са качествени частите, но там долният преден носач МООГ е 363 лв., а в Аутоиталия, където надценките са космически същият носач струва 397лв.
                        2014: Deutschland über alles

                        Comment


                        • #27
                          Каква марка ламбда сонда ще ми препоръчате колеги? И от къде да я взема и приблизително колко пари?За колата от подписа!

                          Alfa 156 2.0ts НЯМА Я ВЕЧЕ, Alfa 145 1.6 Boxer И НЕЯ, Alfa 145 1.6ts И НЕЯ

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от cassillas
                            Каква марка ламбда сонда ще ми препоръчате колеги? И от къде да я взема и приблизително колко пари?За колата от подписа!
                            Бош - оригинална за 120 лв. Поне във Варна е толкова в магазина на Бош зад ОМВ-то на гарата.
                            Alfa Romeo 156 1.6 TS 2000г.

                            Comment


                            • #29
                              А дебитомера е 130 лв. Направо подарък.
                              Alfa Romeo 156 1.6 TS 2000г.

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от cassillas
                                Каква марка ламбда сонда ще ми препоръчате колеги? И от къде да я взема и приблизително колко пари?За колата от подписа!
                                В магазина на Бош на Цар Симеон мисля че бяха 117 лева.......лично го видях и проверих като минавах един ден.......макар че не съм 100% сигурен дали магазинепчетата там не ги сменят с турски бошчета дето са по 20 - 30 лева......те пак си бачкат, но издържат 3-4-5-6 пъти по малко.....май забравих да спомена че в джамахирията видях и перфектно изглеждаща ламбда Бош, все едно от щаб квартирата на Бош в Германия е излязла......абе чесно казано аз вече на никой в БГ не вярвам......това че са Бош не значи че продавачите им не са българи......можем само да се надяваме че правят шмекерии с продукти чиято цена и разлика е поне 100 - 200 лева, а не с ламбди за по 50 -60......
                                "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                                F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                                Comment

                                Working...
                                X